Morgen is het zover! - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Mara Kuipers - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Mara Kuipers - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: maraopeencruise

Blijf op de hoogte en volg Mara

06 Augustus 2011 | Nederland, Kudelstaart

Morgen is het zover! Ik ga naar Londen om een training te doen om op een cruiseschip te gaan werken. Als het goed is gaat het een week of 4 duren voordat ik naar een cruiseschip word gevlogen. Ik vind het echt super spannend! Nog geen idee op welk cruiseschip ik ga werken. Ook geen idee wat voor kleren ik dan mee moet nemen. Ik heb besloten dat ik gewoon zo weinig mogelijk meeneem, en daar wel van alles koop. Ik heb al veel verhalen van anderen gehoord, en het schijnt dat het in Londen een erg zware training zal worden. Ik weet nog niet echt wat ik allemaal kan verwachten dus ik laat het maar gewoon over me heen komen. Het lijkt me leuk als jullie me een beetje kunnen volgen. En het zou helemaal leuk zijn als julie me een beetje op de hoogte willen houden van alle spannende dingen die jullie in het bruisende Kudelstaart/ Aalsmeer en omstreken meemaken. (nee ik meen het hou me op de hoogte van alle sappige roddels;) Ik hoop dat de volgende berichten die gaan komen wat spannender zullen zijn!!

dikke kus Mara

  • 06 Augustus 2011 - 13:41

    Sanne:

    heel veel plezier! en ik hoop echt dat ik je kan opzoeken! Hou me ook daarover op de hoogte!!

    Liefs, sanne

  • 06 Augustus 2011 - 18:25

    Eisa:

    Hii lieve Mara!!
    Heb je het naar je zin gehad gisteren? Ik vond t een super leuk feestje gisteren!
    Ik kan je morgen helaas niet komen uitzwaaien morgen.. moet werken :(!
    Heeeeeeeel veeeel plezier en super veel succes in Londen!
    xxxxxx

  • 08 Augustus 2011 - 09:41

    Nicole :

    Schat! geniet ervan! once in a life time opportunity. we zullen je hier missen lief buurmeiske. xx

  • 11 Augustus 2011 - 10:45

    Madelon:

    Lieve Mara,

    Ontzettend veel plezier toegewenst en ik hoop dat je feestje geslaagd is geweest... Ik moet zeggen dat ik het echt jammer vond dat ik er niet bij kon zijn, maar ben vandaag pas terug gekomen van vakantie dus ging hem niet worden....

    Ik zal je af en toe wat sappige roddels vertellen :-p

    good luck girl!!

    xxxx

  • 15 Augustus 2011 - 09:06

    Elisa:

    Haai Mara!
    Hoe is het daar?!
    xxxx

  • 22 September 2011 - 16:01

    Peter:

    leuk dat je het naar je zin hebt.
    geniet er maar goed van.
    wij zitten geregeld in de regen.

  • 22 September 2011 - 16:23

    Hein:

    veel succes en groetjes

  • 22 September 2011 - 16:45

    Tante Corry:

    Hoi Mara
    Wat leuk, ik ga je volgen en houd je op de hoogte van de roddels.
    Er was gisteren brand op de antoniusschool.Geen gewonden en meester Louis heeft het brandje geblust.
    Geniet van je werk en veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kudelstaart

Werken op een cruise

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2012

Kerst in de Bahama's

21 November 2011

vaarwel Bermuda!!

22 September 2011

Bermuda/Bahama's new york......

09 September 2011

nogsteeds in Londen

24 Augustus 2011

Down under in Londen!
Mara

Morgen is het zover! Ik ga naar Londen om een training te doen om te werken op een cruiseschip! het zal een reis worden van 9 maanden.

Actief sinds 06 Aug. 2011
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 18855

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2011 - 30 November -0001

Werken op een cruise

Landen bezocht: