nogsteeds in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mara Kuipers - WaarBenJij.nu nogsteeds in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mara Kuipers - WaarBenJij.nu

nogsteeds in Londen

Door: maraopeencruise

Blijf op de hoogte en volg Mara

09 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dit is alweer mijn 4e week in Londen. Ik heb wel al het gevoel dat ik veel van Londen heb gezien. Elk vrij weekend ben ik naar Londen geweest. Ik wil zoveel mogelijk van Londen zien (Want je weet maar nooit of je het weekend daarna nogsteeds in Londen bent). Ik vind Londen een erg leuke stad. Het is erg groot. Je hebt er van die leuke rode dubbeldekker bussen. En van die leuke rode telefooncels.
Je kan zien dat de scholen weer geopend zijn, want elke ochtend als ik naar de Academy loop zie je ook allemaal kinderen in hun schooluniform (met stropdas) over straat lopen.
Ik ben bezig om een beetje in te burgeren in de Engelse cultuur. Ik eet elke ochtend taost met een kop thee en een wolkje melk. (thee met melk is eigenlijk bestwel ok) En als ik uitga, gaan we eerst altijd naar een engelse pub. Haha:p. Maar ik wil niet te erg ingeburgerd raken, want daarvoor ben ik hier niet. Ik ben nogsteeds aan het wachten op mijn schip!

Zondag 4 september.
Vorige week kreeg ik eindelijk iets te horen over mijn schip!! Een docent vertelde mij dat ik waarschijnlijk kon vertrekken op 11 september! (niet zo’n heel gezellige datum) Ik hoefde dus nog maar een week te wachten. Natuurlijk vroeg ik haar daarna van alles, want ik wilde heel graag weten welk schip het was. Maar voor de rest vertelde ze me helemaal niets! Maar dat vond ik niet zo erg. Want ze vertelde het me op woensdag en elke donderdag word er altijd een lijst opgelezen voor de mensen die informatie krijgen over hun schip. Dus ik verwachte alle informatie de volgende dag te horen.
De volgende dag werd de lijst opgelezen. Maar ik zat er niet bij!!! Ze vinden het hier grappig om het je alles op het laatste moment te vertellen. Dat deden ze ook bij mijn roommate. Zij hoorde die donderdag wel op welk schip ze zou komen. En ze vertelde daarbij ook dat ze gelijk die avond naar Miami zou moeten vertrekken!! Mijn andere roommate is naar huis vertrokken om daar te wachten op haar schip, zij komt uit Liverpool. Alle meisjes uit Engeland die lang moeten wachten op hun schip gaan terug naar huis om daar te wachten. Dus nu was ik voor het weekend alleen in dit gastgezin. Niet dat dat wat uitmaakt want in het weekend ben ik niet veel in dit huis. Vrijdag ben ik uitgeweest met een paar meiden, we overnachten in een goedkoop hostel, het was heel gezellig. De volgende dag gingen we gezellig winkelen en uit eten.
Jammer genoeg moest ik daarna afscheid nemen van mijn Braziliaanse vriendin. Zij is zondagnacht naar Venetië vertrokken. Ik vind het erg jammer dat ze weg is.
Toen ik thuis kwam hoorde ik dat ik op zondag 2 nieuwe roommates zou krijgen. Dus vandaag zit ik hier dan, ik zit vol spanning te wachten op ze:P……
Paar uur later…..
Het zijn heel leuke roommates! Ik had ze al wel eens op de Academy gezien dus we kenden elkaar al een beetje. Een komt uit Zweden en de andere komt uit Estland. Voor hun is het de eerste week dus ze zijn nog hard bezig met studeren.

Donderdag 8 september.
Ik heb mijn schip!! Ik weet waar ik heen ga!! Dit was echt een hectische dag. Ik kreeg eindelijk te horen waar ik heen ga! Ik ga naar…. NEW YORK!!!! Ik ben echt super blij! Ik vertrek zaterdag al dus ik ben nu druk bezig met inpakken. Ik kom daar in de avond aan en ik overnacht in een hotel in New York!! Ik moet de volgende dag gelijk beginnen op het schip. Ik vind het echt super spannend! Vanaf New York gaat de boot een beetje rond de Bermuda driehoek varen. Ik moet nog ff op internet checken waar de boot allemaal nog meer heen gaat, want daar heb ik vandaag helemaal nog geen tijd voor gehad. Maar ik heb al goede verhalen van andere mensen gehoord die het erg naar hun zin hebben gehad op diezelfde boot. Ik heb er heel erg veel zin in. Dus mijn volgende verhalen zal ik vertellen vanuit Amerika!!!


  • 08 September 2011 - 23:28

    Daan:

    Heej lief! Nogmaals ik ben ontzettend trots op je en ik miss je heel erg!! Miss volgend weekend skypen! Leuk verhaal btw!! Xxx ly

  • 09 September 2011 - 07:56

    Sanne:

    Heey Mara!!!!

    New York, suuper vet! Mmh de bermuda driekoek..daar vergaan schepen toch altijd? Hahah grapje..Ik ben echt super jaloers dat begrijp je wel!

    Xxxx

  • 09 September 2011 - 08:23

    Danique:

    Veel plezier mop!! Klinkt echt super leuk!!! Xx

  • 09 September 2011 - 10:29

    Alexia:

    Woow superstoer zeg! Dat is echt een topbestemming! Geniet ervan! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Werken op een cruise

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2012

Kerst in de Bahama's

21 November 2011

vaarwel Bermuda!!

22 September 2011

Bermuda/Bahama's new york......

09 September 2011

nogsteeds in Londen

24 Augustus 2011

Down under in Londen!
Mara

Morgen is het zover! Ik ga naar Londen om een training te doen om te werken op een cruiseschip! het zal een reis worden van 9 maanden.

Actief sinds 06 Aug. 2011
Verslag gelezen: 831
Totaal aantal bezoekers 18851

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2011 - 30 November -0001

Werken op een cruise

Landen bezocht: